فرمانده کل سپاه در گفت وگوی تلویزیونی توضیح داد: در عملیات شب گذشته، ده ها فروند پهباد و کروز و بالستیک توانستند لایه های به ظاهر عمیق دفاعی در حریم هوایی فلسطین اشغالی را در هم بشکنند و اهداف ما را در سرزمین رژیم صهیونیستی مورد هدف قرار دهند.

کلانشهر: سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه در گفت وگویی تلویزیونی توضیح داد: رژیم صهیونیستی از هر نقطه به منافع و شخصیت‌ها و شهروندان ما حمله کند ما آن‌ها را مورد تهاجم متقابل قرار خواهیم داد

-دفاع عمیق و چند لایه ای را رژیم صهیونیستی با حمایت آمریکا در حریم هوایی فلسطین اشغالی ایجاد کرده بودند که عبور از این سیستم چند لایه و پیشرفته کار بسیار سختی بود و این مستلزم این بود که یک نبوغی در طراحی در این حمله داشته باشیم.

-ده ها فروند پهباد و کروز و بالستیک توانستند این لایه های به ظاهر عمیق دفاعی را در هم بشکند و اهداف ما را در سرزمین رژیم صهیونیستی مورد هدف قرار دهند.

-تا این لحظه اطلاعات ما روی تمام اصابت ها کامل نیست اما آن بخش از اصابت هایی که گزارش های دقیق، مستند و میدانی داریم نشان دهنده آن است که که این عملیات با موفقیتی بیش از حد انتظار اتفاق افتاده است.

-مردم ساکن در سرزمین های اشغالی، مقامات صهیونیست و ارتش تروریستی و اشغال رژیم صهیونیستی و آمریکا بهتر از ما تا این لحظه اثرات کوبنده این ضربات را تشخیص داده اند و متوجه شده اند.